środa, 2 lipca 2014

Podsumowanie czerwca

Podsumowania danego miesiąca pojawiają się na wielu blogach. Postanowiłam nie tylko podsumować czerwiec, ale i zapowiedzieć coś nowego.

W czerwcu pojawiły się kolejne posty na temat słowa "Haus", serii rozpoczętej w maju, która cieszyła się zainteresowaniem Czytelników:

"Haus"

Poza tym przygotowałam posty na temat chleba, kanapek i dodatków do chleba. Tutaj pojawiło się wiele słówek, których nie znajdziemy w podręcznikach, a które są moim zdaniem bardzo potrzebne na co dzień. Kontynuacja tematu pojawi się w kolejnych dwóch tygodniach - będą bardzo ciekawe posty na temat sera i wędlin.

"Brot"

W czerwcu nawiązałam do ludowej muzyki niemieckiej - Volksmusik. Chciałabym za jakiś czas dalej zajmować się tym tematem:

Volksmusik: Judith und Mel

Nową rzeczą jest podstrona "Życzenia i opinie". Zachęcam do zaglądnięcia tam i komentowania :) 

W kolejnych dniach z okazji moich urodzin ogłoszę konkurs, w którym będzie można wygrać film na DVD. 

2 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię serię "Haus" i "Brot", bo zawsze znajdzie się tam chociaż jedno słówko, które mi gdzieś umknęło, albo o którym nie miałam pojęcia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń