niedziela, 28 grudnia 2014

Ogłoszenia

Od dzisiaj mój blog ma stronę na Facebooku:

https://www.facebook.com/niemieckipoludzku?fref=ts

Tak jak już kiedyś wspominałam, nie jestem zwolenniczką tego portalu, ale po wielu miesiącach zastanawiania się stwierdziłam, że może w ten sposób będzie mi łatwiej dotrzeć do większej ilości czytelników. Moje dane i tak są w Internecie...

Zapraszam więc do polubienia i śledzenia.

W styczniu na blogu zorganizuję wyprzedaż. Za dosyć niskie ceny będzie można kupić moje słowniki i książki do niemieckiego i angielskiego. Teraz, kiedy jestem na 2 tygodnie u moich rodziców, robię tutaj wielki przegląd. Codziennie się załamuję, kiedy widzę tę bibliotekę, z której nikt nie korzysta. Dlatego lepiej oddać te słowniki i książki w dobre ręce. Pojawi się też być może kilka filmów. Wysyłką do kupujących zajmie się moja siostra, także wszystko jest dobrze zorganizowane :) Może kiedy następnym razem odwiedzę moją rodzinę, to będzie w moim pokoju w końcu trochę więcej miejsca i będę miała gdzie usiąść :)

7 komentarzy:

  1. Niecierpliwie czekam na wyprzedaż u Ciebie :) Polecę ją swoim czytelnikom!
    Na Facebooku już polubiłam i poleciłam innym. Warto dodać sobie taką ikonkę społecznościową gdzieś z boku. Gdybyś miała problemy techniczne z tym, to daj znać, pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ikonkę spróbuję dodać, może się uda :)

      Usuń
  2. Bardzo dobra decyzja.
    Większość ludzi często zagląda na fb, chociaż wiele się nie udziela.
    Nie wspominając już o tych od niego uzależnionych, dla których dzień bez wpisu na tablicy to dzień stracony ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      P.S. Miło mi, że tu zaglądasz :)

      Usuń
  3. to super wiadomość ;-) a czy filmy będą z PL napisami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ponieważ są to filmy kupowane w Niemczech albo w Wielkiej Brytanii

      Usuń
  4. Ja się będę czaić na filmy :D. Jak już jesteś z powrotem na facebooku to zajrzyj koniecznie do naszej grupy dla blogerów językowych i kulturowych :)

    OdpowiedzUsuń