poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pierwsza wyprzedaż. Zapraszam!

Tak jak zapowiadałam, dzisiaj pierwsza wyprzedaż na blogu, będą jeszcze dwie. Następna powinna być ciekawa dla miłośników języka angielskiego, trzecia dla miłośników obu języków. Planuję jeszcze czwartą wyprzedaż niemieckich gazet i czasopism - za bardzo niskie ceny. Dajcie proszę znać, czy jest to dla kogoś ciekawe. 

Wszystkie rzeczy, jakie sprzedaję, są w stanie idealnym, ponieważ były używane tylko przeze mnie albo nie były w ogóle używane. Kilka lat temu wyjechałam do Niemiec, te książki cały czas stały w mojej bibliotece w domu moich rodziców i tylko moja siostra ścierała z nich kurz, także - tak jak wspomniałam - stan idealny. 

Ceny też nie są wygórowane, ponieważ najważniejsze jest dla mnie oddanie tych rzeczy w dobre ręce, a nie zarobienie. 


W przypadku zainteresowania proszę o kontakt na mój adres: msurowiec2010@gmail.com (tylko i wyłącznie na ten adres, nie na facebooku). 

Kilka uwag: 

Obowiązuje zasada: kto pierwszy, ten lepszy. Ja zaś zobowiązuję się odpowiedzieć na maile w przeciągu 48 godzin. 

Jeśli ktoś wyrazi chęć zakupienia czegoś, a potem nie uiści zapłaty w przeciągu 7 dni roboczych, to rzecz ta przechodzi w ręce kolejnej chętnej osoby. 

Kupujący ponosi koszty wysyłki według cennika Poczty Polskiej - wysyłka wszystkich rzeczy będzie z Polski. 

Więc do dzieła: 

1. Niemiecki dla dzieci słownik obrazkowy
książka + CD (wydawnictwo Edgard) 


Dużo korzystałam z tej książki, kiedy uczyłam dzieci. Jest tam co prawda kilka literówek, ale germanista to wychwyci. 

Cena w księgarni: 27,90 zł
Cena u mnie: 12 zł 

Tu więcej na temat tej książki:


2. Deutsch. Lesen und verstehen 2 
wydawnictwo Wagros 
Polecam, jeśli ktoś interesuje się językiem niemieckim biznesowym. 


Tu info na temat książki:


Cena w księgarni: 12,90 zł
Cena u mnie: 7 zł 

3. Słownik frazeologiczny niemiecko-polski 
wydawnictwo Wiedza Powszechna 

Info na temat słownika:

http://wiedzapowszechna.pl/pl/p/Slownik-frazeologiczny-niemiecko-polski/179

Cena w księgarni: 34,65 zł 
Cena u mnie: 18 zł 

4. Langenscheidt 1000 idiomów niemieckich

Cena w księgarni: nie wiem, czy teraz ta książka w ogóle jest dostępna 
Cena u mnie: 15 zł 

5. Słownik przysłów niemiecko-polski i polsko-niemiecki
wydawnictwo Wiedza Powszechna 



Cena w księgarni: nie wiem, czy książka jest dostępna 
Cena u mnie: 14 zł 

6. Duży słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski PONS, 2 tomy, bez płyty
65 000 haseł w każdym tomie

Cena w księgarni: 64,90 zł za jeden tom
Cena u mnie: 90 zł za oba tomy 

7. Przewodniki Wiedzy i życia - Niemcy, Austria, Szwajcaria
Okładki mogą się nieco różnić od tych na zdjęciach, bo te przewodniki są chyba co kilka lat wznawiane. Moim zdaniem są bardzo dobre - spore kompendium wiedzy w jednym miejscu. Bardzo przejrzysty układ, dodatkowo wiele zdjęć. 

Cena w księgarni: 80-95 zł za jeden przewodnik.
Cena u mnie: 40 zł za jeden przewodnik 



 8. Wielki słownik polsko-niemiecki PWN

Informacja o słowniku:


Cena w księgarni: 177,60 zł
Cena u mnie: 95 zł 

9. Serial "Die Säulen der Erde" (4 DVD)
Po polsku: "Filary Ziemi". Wspaniała ekranizacja powieści Kena Folletta. Oglądałam 3 razy. Obejrzałabym jeszcze z 10 razy, ale już wystarczy :) 
Serial można obejrzeć po angielsku lub po niemiecku, są też napisy w obu tych językach. 

Cena u mnie: 25 zł 


Tu możecie obejrzeć zwiastun:


10. Serial "Ghost whisperer - Stimmen aus dem Jenseits" - serie 1,2,3 - razem 17 płyt DVD

Serial z Jennifer Love Hewitt o dziewczynie mającej zdolność rozmawiania z duchami zmarłych, którym pomaga zamknąć ziemskie sprawy. Bardzo wciągający, polecam. W najbliższym czasie bez wahania zakupię serie 4 i 5. 

Zwiastun: 


Serial można obejrzeć po angielsku, niemiecku lub po włosku. Dodatkowo napisy niemieckie, angielskie, włoskie, w serii drugiej też niderlandzkie, w serii trzeciej dodatkowo tureckie i arabskie. 

Cena u mnie: 60 zł (za wszystkie 3 serie) 





11. Film na DVD "Sherlock Holmes. Spiel im Schatten" 



Film można obejrzeć po niemiecku, angielsku, włosku lub francusku Napisy francuskie, niderlandzkie, niemieckie, angielskie, włoskie.

Cena u mnie: 10 zł 

Zdjęcia:

7 komentarzy:

  1. Bardzo korzystne ceny :) myślę, że znajdzie się dużo osób, które będą chciały kupić te książki :) osobiście nie kupię żadnej, bo niestety nie ja dysponuję pieniędzmi (zacznijmy może od tego, że jestem niepełnoletnia :D) a moją mamę namówić na kupno to jakas masakra, więc raczej się nie uda :( ale za kilka lat, jak się dorobię swoich własnych, na pewno coś podobnego kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy mail z zamówieniem wysłany ;-)
    Mam nadzieję, że jestem pierwszy :-D
    Interesują mnie wszystkie filmy niemieckojęzyczne z napisami :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Magdo, mam do Pani jedno pytanie, i chciałabym je zadać na priv. Stąd też moje pytanie. Czy adres, który podała pani w powyższy poście służy również do tego typu pytań, czy tylko do pytań o książki? :)

    Gdyby miała Pani czas to bardzo prosiłabym o kontakt :)
    eweli.ewelina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podany adres to mój oficjalny adres e-mail. Można na niego pisać we wszystkich sprawach :)

      Usuń
  4. A kiedy wyprzedaż angielska?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z którego roku są przewodniki Austria i Szwajcaria?

    OdpowiedzUsuń